Ми знімаємо каталоги прикрас для Торгових марок. Це найскладніший напрямок у фотографії. На що треба звернути увагу.
- Світло. Потрібно так побудувати, щоб гладкі поверхні поступово були освітлені, а камінці, якщо вони є, освітлені окремими джерелами світла. Ми знімали з 2 джерелами світла та 3 відбивачі. Ще на постобробці ви знайдете автопортрети оператора на гладких поверхнях виробу, якщо не сховаєте камеру за білим тлом. Тому як варіант можна використовувати лайтбокс, в який ви занурите вироби, щоб прибрати зайві плями та відображення. Обов'язково потрібно протерти вироби м'якою тканиною, щоб не було пилу. Продумати заздалегідь ідею для зйомки та можливі ракурси. Потім рухатися у вибраному стилі зйомки
- Фон. Його бажано підсвітити окремим джерелом світла. Тому що за фактом ваше біле тло буде то сірим, то синім, то зеленим залежно від кольору виробу.
- Глибина різкості. У макрозйомці виробів бажано виставити діафрагму від 10 та нижче.
- Ракурси. Має бути не менше 3 ракурсів, так продати виріб буде легше. Перший вид зверху, другий у перспективі з лицьового боку та деталі виробу.
Але дотримуйтесь основної концепції зйомки.